.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار تایید نشده از فوت جلال طالبانی
در حالیکه دفتر اتحادیه میهنی کردستان عراق چند روز پیش خبر فوت بالینی جلال طالبانی را تکذیب کرده بود، یک سایت عراقی از فوت رییس جمهور عراق خبر داد.
چند روز پیش در پی انتشار خبری در روزنامۀ فیگارو، مبنی بر توقف علایم حیاتی و فوت بالینی جلال طالبانی، دفتر اتحادیه میهنی کردستان عراق در بیانیه ای اعلام کرد که این روزنامه دروغ می گوید. در بیانیه دفتر اتحادیه میهنی کردستان عراق آمده بود: گروه پزشکی همراه جلال طالبانی اعلام داشتند که سلامتی و تندرستی وی و مراحل ترمیم صحت وجود و بازیابی واکنش های عصبی از جمله تکان دادن دست و پا و گاهی حرف زدن و اکثرا به هوش بودن سریعتر انجام می شود و روز به روز واکنش های او به دارو ها هر نوع دلنگرانی را برطرف می کند. آنچه که روزنامه فیگارو نوشته است [فیگارو: طالبانی به لحاظ بالینی فوت کرده است]خبری کاملا دروغ و غیر واقعی است و از مطبوعات منطقه انتظار داریم که صرفا به اخبار سایت اتحادیه میهنی کردستان و ریاست جمهوری عراق مراجعه کنند.
اما امروز(دوشنبه) یک خبرگزاری عراقی از فوت جلال طالبانی رئیس جمهور این کشور در بامداد جمعه گذشته خبر داد.خبرگزاری (سنا) که جزو خبرگزاری‌های نزدیک به سرپرست وزارت کشور عراق نیز محسوب می‌شود به نقل از منابع آگاه و نزدیک به کردها نوشت جلال طالبانی رئیس جمهور عراق در آلمان فوت کرده است. این خبرگزاری اضافه کرد بازگشت همسر طالبانی به کردستان عراق نیز با هدف مهیا کردن مراسم تشییع او بوده است. بنا بر اعلام خبرگزاری سنا؛ با این وجود حزب اتحادیه میهنی کردستان عراق از بازگو کردن خبر فوت طالبانی تا زمانی که جایگزین مناسبی برای وی مشخص نشده است امتناع می‌ورزد.
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

Javier 19 دي 1391
Thanks for introducing a little rationality into this dbetae.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.